فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گرمی در پیامی هفته بزرگداشت مقام معلم و هفته عقیدتی و سیاسی در بسیج و سپاه را تبریک گفت.

به گزارش آذرمغان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمی در پیامی هفته بزرگداشت مقام معلم و هفته عقیدتی و سیاسی در بسیج و سپاه را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

روز معلم یادآور شڪوه و عظمت انسان های دلداده ای است ڪه در طول تاریخ در عرصه تعلیم و تربیت زیباترین جلوه های عشق ، ایثار ، بینش و بصیرت را به نمایش گذاشتند.

استادِ شهید مرتضی مطهری شخصیتی اثر گذار و چهره‌ای مشعشع در دوران رویش و رشد انقلاب اسلامی ایران بوده است که سالروز شهادت این معلم بزرگ انقلاب و آغاز هفته معلم، یادآور جایگاه والای علم و معرفت و مقام والای معلم در تفکر دینی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

بدون تردید معلمان فرهیخته و انقلابی کشورمان در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به عنوان سال “جهش تولید” نام‌گذاری شده است با تربیت نسلی متخصص،مومن و انقلابی بستر مناسبی را برای تحقق شعار سال فراهم خواهند کرد.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و شهیدان رجایی و باهنر و شهدای فرهنگی و تبریک هفته گرانقدر معلم خدمت تمامی معلمان و فرهنگیان شهرستان گرمی و بخش های مرکزی،انگوت و موران، از زحمات و تلاش های مخلصانه شمابزرگواران تقدیر و تشکر نموده و توفیقات روز افزون شما را در انجام رسالت خطیر تعلیم و تربیت در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و پیروی از تدابیر و منویات امام خامنه ای (مد ظله العالی) ، از خداوند متعال مسالت می نمائم.

در پایان ضمن تشکر از زحمات همکارانم در دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه،مربیان عقیدتی و سیاسی در حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان گرمی،هفته عقیدتی و سیاسی در بسیج و سپاه را محضر همه بزرگواران تبریک و تهنیت عرض می کنم.

سرهنگ‌ پاسدار طاهر رحیمی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گرمی