مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: تجمع عاشورائیان گرمی 5محرم از شبکه های استانی سبلان و سراسری به صورت زنده پخش خواهد شد.

به گزارش آذرمغان، ملا احمدی در جلسه هماهنگی تجمع عاشورائیان شهرستان گرمی گفت: این همایش عظیم، روز پنج شنبه 14 شهریورماه مصادف با پنجم محرم ازساعت 17 عصر به مدت 2 ساعت مقابل مسجد جامع گرمی برگزار خواهد شد که به صورت زنده از شبکه سبلان، رادیو اردبیل، شبکه شما، شبکه بین المللی سحر، شبکه افق و برخی شبکه های سیما پخش خواهد شد.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل با اشاره به اینکه عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) نمادی از وحدت، اتحاد ملی و مذهبی به شمار می رود افزود: در حال حاضر دشمنان نظام هجمه های مختلفی را در قالب جنگ اقتصادی و جنگ نرم و روانی در جامعه پیاده می کنند که در چنین برهه ای، عزاداری ماه محرم و حضور گسترده و منسجم مردم، همراه با شور و شعور حسینی فتنه های آنان را خنثی خواهد کرد.
وی بر ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر، آشکارکردن فلسفه قیام امام حسین (ع) و برجسته کردن و به نمایش گذاشتن ارزش ها و مصادیق دینی و اخلاق اسلامی در تجمع های عزاداری تاکید کرد.
 در این جلسه بهشتی فرماندار گرمی هم گفت: تجمع عاشورائیان روز پنجشنبه 14 شهریورماه مصادف با 5محرم در گرمی با حضور گسترده عزادارن حسینی،مداحان و هیات امناء در جلوی مسجد جامع این شهر برگزار خواهد شد.
همچنین در این جلسه، لوح سپاس اهالی شهرستان گرمی به مدیرکل صدا و سیمای اردبیل اهدا شد.