نگاهی به اتفاقات روزهای اخیر ابعاد ویژه‌ای از برنامه‌های اتاق فکر مخالفان و دشمنان نظام را به تصویر می‌کشد.

«شهرام محمدی» در یادداشتی نوشت؛ قوه قضائیه در ماه‌های اخیر بدون ملاحضات سیاسی و جناحی مبارزه بی‌امانی را با فساد در ابعاد مختلف آغاز کرده، سپاه پاسداران با اقدامات بی‌نظیر در ساقط کردن پهباد آمریکایی با فناوری داخلی و یا موضوع نفت‌کش انگلیسی و سایر مسائل منطقه به یک قدرت منطقه‌ای برتر تبدیل شده و امید‌آفرینی می‌کند، محور مقاومت در منطقه در حال تکمیل، تقویت و تثبیت است. سخنرانی عاشورای سیدحسن نصرالله و اقدامات مقاومت در منطقه ابعاد سیاسی بین المللی را تغییر داده است.

عاشورای حسینی از مرزهای داخلی چند کشور خارج شده و در حال موج آفرینی و بسترسازی برای شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی است و در روزهای آینده، اربعین و نهضت عظیم پیاده‌روی جهانی اربعین به این بسترسازی سرعت و عمق بیشتری خواهد بخشید همه این عوامل در حال ایجاد تفکر عمومی برای زنجیره تمدن‌سازی نوین اسلامی و سرعت بخشیدن به آن است.

برای جلوگیری از تحقق پیش زمینه‌های الزامی داخلی برای راهبری تمدن سازی نوین، دشمن و منافقان خارجی و جریان لیبرال داخلی تمام تلاش خود را به‌کار گرفته تا با ایجاد جنگ روانی، تقدس زدایی، کشته سازی و … قلب حقیقت را نشانه بگیرد. متاسفانه عده‌ای وارد فاز شبهه آفرینی شده و از طریق پشتیبانی و تحریک عوامل مختلف از قبیل برخی سلبریتی‌ها و سایر چهره‌های عمومی در صدد به حاشیه راندن ناکارآمدی‌های خود هستند.

دقیقاً باید ریشه را در آینده نزدیکی دید که قرار است اتفاق بیفتد؛ اگر اراده‌ای که مردم براساس آن عزم خود را جزم کرده‌اند تا افراد نالایق و ناکارآمد را از مراکز مهم تصمیم‌گیری کشور کنار بگذارند محقق شود قطعا شاهد شکل‌گیری مجلس و دولت انقلابی در کنار قوه قضائیه انقلابی و اقدامات انقلابی در مبارزه بی‌امان با استکبار خارجی و زیاده خواهی‌های آنان در نظام بین المللی خواهیم بود و جریان لیبرال با شکست سخت و تقریباً غیرقابل جبرانی مواجه می‌شود و در آن صورت مباحثی نظیر مذاکرات بی‌اساس و بدون فایده جایگاه خود را به شدت از دست خواهد داد و شعارهای اصلی و اساسی انقلاب مجددا ًمطرح می‌شود.

اگر شاهد برجسته شدن مباحث دروغینی همانند دختر آبی یا هتاکی‌های اخیر برخی چهره‌های هنری هستیم، باید دقت کرد که حمایت‌های چهره‌هایی از دولت و مجلس اقدام هماهنگ برای سرپوش گذاشتن به بی‌کفایتی‌ها در اداره کشور و معشیت مردم و دوگانه‌سازی‌های جدید است تا افکار عمومی را از مسائل مهم و اساسی منحرف کنند.

نباید با نگاه سطحی تصور شود که حوادث داخلی، اتفاقات خلق الساعه‌ای است که از اشتباه افراد سرچشمه می‌گیرد، چهل سال عمر مبارک انقلاب اسلامی اثبات کرده که دشمنان انقلاب در هیچ مقطعی از هیچ تلاشی برای برهم زدن تعادل و روند پیشرفت نظام اسلامی دریغ نکرده‌اند، مردم به خوبی می‌دانند که حوادث اخیر نتیجه برنامه‌ریزی‌های اتاق فکر مستقر در آمریکا و کشورهای اروپایی است که متاسفانه برخی دشمنان ملت نظیر منافقان نیز آن را همراهی می‌کنند و لیبرال‌های داخلی نیز که آلت دست برنامه‌ریزان خارجی هستند برای اجرای آن تلاش دارند.

ساحت مقدس حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) منزه از اراجیف عده‌ای است که دیگر در میان مردم از جایگاهی برخوردار نیستند، تمدن امام حسین(ع) در حال جهانی شدن است مردم به خوبی می‌دانند که این هتاکی‌ها چگونه توسط رسانه‌های غربی برنامه‌ریزی می‌شود تا بتواند ضمن تقدس زدایی، باورهای جدیدی را در بین جوانان ایجاد کند تا نسلی تربیت شود که ارزش‌های غربی را درجامعه گسترش دهد، غافل از اینکه تمدن امام حسین(ع) در حال تربیت بین المللی نسلی است که می‌خواهد آینده جهان را به نفع مستضعفان برنامه‌ریزی کند و پرچم تمدن اسلامی را در سراسر جهان به اهتزاز درآورد.

انتهای پیام/

  • نویسنده : شهرام محمدی