امام جمعه گرمی گفت: نهم دی‌ماه امت با بصیرت رمز استقامت خود را به رخ دشمنان کشیدند و دشمنان و فتنه‌گران را مأیوس کردند.

به گزارش آذرمغان، حجت‌الاسلام والمسلمین یدالله صفری، در خطبه‌های نماز جمعه گرمی با اشاره به هفتم دیماه سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی، بر همکاری عموم مردم با نهضت در راستای زدودن نقص بی‌سوادی از شهرستان تاکید کرد.
وی نهم دی‌ماه را روز بصیرت و میثاق امت با ولایت عنوان کرد و گفت: روز نهم دی‌ماه مردم ایران با حماسه غرور آفرین، فتنه‌ای که اصل نظام اسلامی را تهدید می‌کرد از بین بردند و بصیرت و وحدت خود را به دنیا نشان دادند.
حجت‌الاسلام صفری خاطرنشان کرد: نهم دی‌ماه امت با بصیرت با امام صاحب عدالت خویش بیعت نمود تا رمز و سر استقامت خود را به رخ دشمنان بکشد و فتنه و فتنه‌گران را مأیوس کند.
خطیب جمعه گرمی در ادامه سخنان خود گفت: امام بدون امت و امت بدون امام در مقابل توطئه‌های دشمنان نمی‌توانند کاری را پیش ببرند و شکست می‌خورند.
امام جمعه گرمی با گرامیداشت پنجم جمادی الاول سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، وقت شناسی، دفاع از حق و حقیقت، ایستادگی در برابر ظالم، عفاف و پاکدامنی را از جمله ویژگی‌های حضرت زینب(س) دانست و تاکید کرد: زنان امروز جامعه صبر و مقاومت حضرت زینب(س) در برابر مشکلات را باید سرمشق زندگی خود قرار دهند.

  • نویسنده : حامد صدیقی - خبرنگار خبرگزای مهر در گرمی