نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس باید در مقابل صبوری و آگاهی این ملت بزرگ ایران سر تعظیم فرود آورند.

بشیر خالقی اظهارداشت: امروز خوشحالیم که ملت ایران با آگاهی هرچه بیشتر خواهان مطالبات خود از سوی مسئولان نظام هستند واین مطالبه گری نیز موجب شده است تا مسئولان کمی به خود بیایند و بیشتر از سالهای گذشته فعالیت داشته باشند.

خالقی در رابطه با اینکه تمام عمده جلسات و دغدغه های مجلس و مسئولان پیگیری مطالبات ملت بزرگ ایران است، افزود: نمایندگان مجلس با جدیت تمام پیگیر مطالبات مردم هستندو هیچ کوتاهی در این رابطه نخواهدکرد.

نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قوه قضائیه در امر مقابله با مفاسدین اقتصادی و عاملین گرانی ها باید با جدیت برخورد کرده و متخلفان را به مراجع قضائی و ملت ایران معرفی کند.

خالقی با اشاره به اینکه روحانیت، علما، ائمه جمعه شهرستانها در امر رساندن دغدغه های مردم از طریق تریبون های خطبه های نماز جمعه بسیار تأثیرگذار هستند، افزود: روحانیت و علما نیز مثل همیشه پابه پای ملت ایران و درکنار مردم دلسوز و با ولایتمدار کشورمانهستند و این مطالبه گری ها باید بصورت همه جانبه تداوم یابد.

وی از بسته اقتصادی جدید با هدف تنظیم بازار و مقابله با گرانی‎های اخیر در کمیسیون اقتصادی مجلس خبرداد و افزود: ریزبرنامه های این کمسیون اقتصادی بزودی ازطریق رسانه به عموم ملت ایران اعلام خواهد شد.