مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری اردبیل گفت: نمایشگاه‌های توریستی متقابل اردبیل با وان ترکیه برپا می‌شود.

به گزارش ندای شمالغرب اردبیل، قادر تقی‌زاده عصر امروز در دیدار با هیئت اقتصادی شهر وان ترکیه در اردبیل اظهار داشت: طبق تمهیدات اندیشیده شده نمایشگاه‌های توریستی متقابل اردبیل با وان ترکیه برپا می‌شود.

وی افزود: براین اساس مقرر شد که ما فرصت‌هایی را در نمایشگاه اردبیل در اختیار بخش گردشگری استان وان قرار دهیم و همینطور آنها هم فرصت‌هایی را به صورت رایگان در نمایشگاه شهر وان در اختیار شهر اردبیل قرار دهند تا ظرفیت‌های خود را معرفی کنیم.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری اردبیل گفت: این فرصت خوبی است و ما آن را مغتنم می‌دانیم، آژانس‌ها و هتل‌های ما در نمایشگاه مورد نظر در وان قابلیت‌های خود را معرفی خواهند کرد.

تقی‌زاده تصریح کرد: ما قبلا هم پذیرای هیئت‌های اقتصادی ترکیه‌ای در اردبیل بوده‌ایم، این هیئت هم به ریاست معاون استاندار استان وان ترکیه ترکیبی توریستی و گردشگری دارد که در اردبیل میزبان آنها هستیم که در دو روز گذشته از ظرفیت‌های اردبیل به خصوص از ظرفیت‌های گردشگری اردبیل بازدید کردند و همین طور با معاون استاندار اردبیل هم دیدار داشتند.

وی اظهار کرد:در بخش‌های کشاورزی و صنعت و معدن نیز علاوه بر مسائلی که در زمینه گردشگری به شکل سرمایه گذاری مستقیم یا مشارکتی درمورد احداث و مدیریت هتل های اردبیل مطرح شد که از جمله آنان می‌توان به مواردی مثل صنایع نساجی و خرید سبلان پارچه اشاره کرد.