ولی اسماعیلی گفت: مردم از خدمات حوزه درمانی رضایت ندارند و باید همه تلاش ها برای تامین حداقل های امکانات و تجهیزات پزشکی و درمانی به کار گرفته شود.

به گزارش آذرمغان، طی نشستی با حضور دکتر حبیب زاده سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل، ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی در مجلس، علی بهشتی فرماندار و اعضای هیات رئیسه دانشگاه و مسئولین شهرستان مشکلات حوزه بهداشت و درمان گرمی بررسی شد.

ولی اسماعیلی در این نشست گفت: مردم از خدمات حوزه درمانی رضایت ندارند و باید همه تلاش ها برای تامین حداقل های امکانات و تجهیزات پزشکی و درمانی به کار گرفته شود.
او اظهار کرد: همه در برابر مرذم مسئولیم و وظیفه داریم به مردم خدمت کنیم.
وی با اشاره به ضرورت تسهیل در دسترسی مردم روستاها به مراکز درمانی خواستار تجهیز خانه های بهداشت و احداث مراکز درمانی جدید شد.
اسماعیلی بیان کرد: در داخل شهر گرمی نیز در برخی محلات مردم از نبود مشکلات درمانی زنج می برند و ضرورت دارد در محله های اله درق و شهریار مرکز بهداشت و درمان احداث شود.
نماینده مردم گرمی با اشاره به ظرفیت ها و قابلیت های درمانی و آموزشی بیمارستان ولایت و دانشکده پرستاری گرمی بر برنامه ریزی دستگاه های ذی ربط برای توریسم درمانی و توسعه گردشگری گرمی تاکید کرد.
او از خیرین حوزه سلامت شهرستان گرمی قدردانی و ابراز امیدواری کرد با مشارکت خیرین و نیک اندیش بخشی از مشکلات این بخش مرتفع شود.
دکتر اسماعیلی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: خیلی از مدیران گرمی را نمی شناسند اما بنده به آنها گرمی را خواهم شناخت.
اسماعیلی بر توسعه متوازن همه شهرستان های استان نیز تاکید کزد و اظهار داشت: نباید هر همه امکانات و توانمندی ها در مرکز استان متمرکز شود.

انتهای پیام/