فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: ذاکران و مدیحه‌سرایان حسینی سرمایه و ذخیره‌ای برای پیشبرد اهداف اسلام و انقلاب هستند و از این سرمایه باید در راستای اهداف حسینی، فاطمی و تبیین معارف انقلاب استفاده کرد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده قانع بعد از ظهر امروز در دیدار با مداح اهل بیت(ع) و جانباز بسیجی سیدمحمد عاملی اظهار داشت: ذاکران و مدیحه‌سرایان حسینی سرمایه و ذخیره‌ای برای پیشبرد اهداف اسلام و انقلاب هستند و از این سرمایه باید در راستای اهداف حسینی، فاطمی و تبیین معارف انقلاب استفاده کرد.

وی بیان کرد: تلاش و مجاهدت برای ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) توسط مداحان حسینی شایسته تقدیر و قدردانی است و این قشر فرهیخته در دستگاه اباعبدالله الحسین(ع) همیشه خدمتگزاری کرده‌اند و خالصانه برای تحقق اهداف ارزشمند اسلام گام برداشته‌اند و از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌اند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: وظیفه و رسالت کنونی است که از این سرمایه‌های ارزشمند برای رسیدن به اهداف و تبیین معارف انقلاب اسلامی حفاظت و صیانت کنیم تا بتوانیم به تمامی این اهداف ارزشمند و والا جامه عمل بپوشانیم.

بابازاده اظهار کرد: ما از مداحان اهل بیت(ع) انتظار داریم در راستای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان آگاه‌سازی کنند و با تبیین معارف دینی و اهمیت اسلام در تاریخ و بیان زندگینامه ائمه اطهار(ع) و امامان معصوم(ع) کوشا باشند که این مسئله بسیار حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان اسلام با جنگ نرم، ایجاد شبهات، ترویج فساد و بی‌بند و باری به مقابله با نظام اسلامی آمده‌اند و وظیفه ما ایجاب می‌کند که با محتوابخشی به مراثیه و مداحی اهل بیت(ع) ارزش‌های دینی را در جامعه ترویج و نسل جوان و نوجوان را از افتادن در دام سلطه‌گران برحذر داریم.

گفتنی است سید محمد عاملی مداح اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به دلیل بیماری مدتی در بیمارستان بستری بود.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : فرمانده سپاه اردبیل: