در پی انتشار گسترده نامه سرگشاده ولی اسماعیلی منتخب مردم گرمی در مجلس یازدهم، فرماندار شهرستان دستور اعمال محدودیت و ممنوعیت مبادی شهر گرمی را صادر کرد.

در پی انتشار گسترده نامه سرگشاده ولی اسماعیلی منتخب مردم گرمی در مجلس یازدهم، فرماندار شهرستان دستور اعمال محدودیت و ممنوعیت مبادی شهر گرمی را صادر کرد.

✅ بر این اساس از اقدامات فرماندار محترم برای مقابله با ویروس کرونا تقدیر و تشکر می شود و امیدواریم روند مقابله با این ویروس منحوس در دستور کار بوده و با اولویت بالا پیگیری شود.

متن مرتبط با موضوع مقابله با ویروس کرونا؛

?فرماندار گرمی مغان گفت: ورود خودروها از مبادی ورودی به استان اردبیل به غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی و غذایی و امدادی ممنوع شده است.
? علی بهشتی در جلسه مقابله با ویروس کرونا با بیان این که محدودیت‌های شدیدی در ورود به استان وشهرستان اجرا خواهد شد، عنوان داشت: این موضوع به معنای ممنوعیت سفر به استان وشهرستانهای تابعه است؛ البته چنانچه معدود افرادی هم که ناگزیر به ورود به استان هستند غربالگری می شوند و اگر دارای هرگونه علائم جزئی مشکوک هم باشند؛ بی تردید دو هفته قرنطینه می شوند.
?بهشتی با بیان اینکه استان گیلان از کانون های اصلی شیوع ویروس کرونا در ایران است،افزود از همشهریان وهموطنان عزیزی که در استان گیلان مقیم هستند،استدعا میشود به شهرستان گرمی سفرنکنند.
?بهشتی با اظهار اینکه شهرستان گرمی جزء امن ترین وسالم ترین شهرستان کشور بشمار میرود امیدواریم با رعایت بهداشت فردی واجتماعی وعدم مسافرت همشهریان مقیم استان گیلان ،این روند تا نابودی کامل کرونا ادامه پیدا بکند.
?فرماندار گرمی در پایان گفت:بخاطر اینکه در ورودی استان اردبیل مسافرین غربالگری وتست میشوند،دیگر نیاز به تست مجدد در ورودی شهرستان گرمی نیست.