بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل در بیانیه‌ای به مناسبت روز دانشجو، آرمان‌های حقیقی از جمله استکبارستیزی را از وظایف ذاتی قشر دانشجو عنوان کرده است.

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل طی بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت ۱۶آذر، بر نقش راهبردی و تاریخ‌ساز دانشجو در گام دوم انقلاب تاکید کرد.

در این بیانیه آمده است؛ تاریخ گواه است که اساس یادبود ۱۶ آذر به‌عنوان روز دانشجو، بر تقویت روحیه تهاجم علیه استکبار است و هر برداشت و تفسیری که منافی این جهت‌گیری و استکبارستیزی باشد اگرچه در ظاهر به جریان دانشجویی منتسب شود، ولی آشکارا یک انحراف و تحریف در روح حادثه‌ی شانزدهم آذر است.

در ادامه با گرامیداشت یاد، خاطره و آرمان‌های شهدای دانشجو و هشت سال دفاع مقدس و تأکید بر اهمیت تلاش همه جانبه تشکل‌های دانشجویی استان در عمل به رهنمودها و سفارش‌های نافذ مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) و سرمشق قرار دادن آن در روند حرکت خود، صیانت از آرمان‌های حقیقی از جمله استکبارستیزی و عمق بخشی به گفتمان انقلاب اسلامی و مبارزه با سلطه و استعمار نوین و جلوگیری از خودنمایی آرمان‌های تقلبی و وارداتی از وظایف ذاتی قشر دانشجو عنوان شده است.

در پایان این بیانیه تصریح شده؛ به فضل الهی با هوشمندی، بصیرت دانشجویان عزیز، بزرگترین تهدیدهای دشمن در پروسه نفوذ در جنبش دانشجویی خنثی و این سرمایه بزرگ ملی و انقلابی همچنان در راستای ایجاد جامعه اسلامی و برخوردار از اقتدار فرهنگی و علمی، نقش‌های راهبردی و تاریخ‌ساز خود را در گام دوم انقلاب ایفا خواهد کرد.

انتهای پیام/