حجت‌الاسلام‌ والمسلمین یدالله صفری گفت: استکبار جهانی، مجاهدی که امنیت برای منطقه به ارمغان آورده بود را به شهادت رساند و کشورهای اروپایی نیز با اظهارات سخیف خود بر تعفن کار زشت آمریکا اضافه کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یدالله صفری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گرمی با اشاره به شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: استکبار جهانی، مجاهدی که امنیت برای منطقه به ارمغان آورده بود را به شهادت رساند و کشورهای اروپایی نیز با اظهارات سخیف خود بر تعفن کار زشت آمریکا اضافه کردند.

وی شهید سلیمانی را نماد عزت، شرف، استقلال، مقاومت، فداکاری، جهاد و شهادت دانست و گفت: شهید قاسم سلیمانی از این حیث بر گردن ملت ایران، منطقه و جهان حق داشت.

خطیب جمعه گرمی تصویب طرح اخراج نیروهای آمریکایی از عراق، تقویت اتحاد دو ملت ایران و عراق، تصویب و تایید سه فوریت تروریست شناخته شدن ارتش آمریکا در مجلس شورای اسلامی، برداشته شدن تمام محدودیت‌های هسته‌ای و به صحنه آمدن مردم ایران در تشییع شهدای مقاومت را از برکات خون شهدای مقاومت دانست.

امام جمعه گرمی با قدردانی و ابراز خوشحالی از حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه‌های نظامی آمریکا، بیان کرد: حمله موشکی سپاه پاسخ قاطع و پشیمان‌کننده‌ای به جنایت آمریکا بود.

وی خاطرنشان کرد: دولت آمریکا دیگر نه تنها در عراق، سوریه و یمن بلکه در تمام منطقه باید احساس ناامنی کند.

حجت‌الاسلام صفری با تسلیت جان باختن تعدادی از هم‌وطنان در مراسم تشییع پیکر شهدای مقاومت، سقوط هواپیمای اوکراین و سقوط اتوبوس به دره از مسئولین امر خواست با اتخاذ تدابیری عاجل جلوی تکرار این گونه حوادث دردناک را بگیرند.