خطیب جمعه گرمی گفت: شهیدان رجایی و باهنر دو یار دیرینه انقلاب و امام راحل بودند که در هشتم شهریور ۱۳۶۰ توسط منافقان کور دل به شهادت رسیدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر یدالله صفری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گرمی با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدای دولت رجایی و باهنر گفت: شهیدان رجایی و باهنر دو یار دیرینه انقلاب و امام راحل بودند که در هشتم شهریور ۱۳۶۰ توسط منافقان کور دل به شهادت رسیدند.

وی افزود: خدمت رسانی به مردم هیچ منتی در آن نیست و وظیفه همه مسئولان است و تاکنون به رغم همه مشکلات موجود در این زمینه تلاش کرده اند.

امام جمعه گرمی با بیان اینکه شهید رجائی مسئولیت را امانت می دانست؛ گفت: شهید رجائی ارزشی واقعی بود نه سیاسی و خدمت به مردم را برای خدا می‌خواست.

وی ادامه داد: دولت‌ها در کشور ما با افرادی مواجه هستند که از دولت یا فقط انتقاد می‌کنند و یا حامی و ثناگو هستند؛ این دو گروه در افراط و تفریطند و ناخواسته به مردم و کشورشان خیانت می کنند.

وی ادامه داد: در مقابل یک گروه دیگر هستند که علمکرد دولت را نقد می کنند، اشکالات را می‌گویند و هم از عملکرد مثبت دولت حمایت می‌کنند.

حجت‌الاسبلام صفری ادامه داد: در استان و شهرستان ما بدون شک مسئولین شهرستانی و استانی شب روز تلاش می کنند. الان که من در خدمت شما هستم قطعات مختلف جاده اردبیل به گرمی در حال احداث یا تعیین پیمانکار است؛ در یک جا ۳۲ میلیارد تومان، در یک قطعه دیگر ۱۶ میلیارد تومان، در قطعه دیگر ۴۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است فقط در همین چند قطعه جاده اردبیل به گرمی ۸۸ میلیارد تومان دولت هزینه کرده و می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در بخش آب خیلی از مردم روستاها مشکل دارند ولی این به معنای بی‌توجهی مسئولین نیست و در سال‌های اخیر بالغ بر یک میلیارد تومان اعتبار به آبرسانی روستاها تخصیص یافته که در مقایشه با سال‌های گذشته ۲۵ برابر افزایش نشان می‌دهد.