رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان گرمی شهدای ایران اسلامی را تربیت‌یافته مکتب ولایت و امامت دانست و گفت: راه موفقیت و رسیدن به اهداف انقلاب، ادامه دادن راه شهیدان است.

حجت‌الاسلام حمید بهاری، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان گرمی، در آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرمی، اظهار کرد: شهدای ایران تربیت‌یافته مکتب ولایت و امامت هستند و باید نام و خاطره آنها را در تاریخ ماندگار کرد.
وی افزود: باید به شجاعت و مردانگی شهیدان افتخار کنیم چرا که آنها با سینه سپر کردن در مقابل دشمنان، ضامن امنیت و آرامش کشورمان شده‌اند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمی بیان کرد: شهدا دارای زندگی طیبه هستند و جایگاه رفیعی نزد خدا دارند؛ شهدا هر کس را که بخواهند در آن دنیا می‌توانند شفاعت کنند، چون فقط در راه خدا و رضای خدا از همه هستی خود گذشتند و این مقام را خداوند متعال به آن‌ها داده است.
بهاری، توکل، سختکوشی، اطاعت‌پذیری و معنویت را از خصوصیات بارز شهدا عنوان کرد و گفت: راه موفقیت و رسیدن به اهداف انقلاب، ادامه دادن راه شهیدان است.
وی با بیان اینکه به برکت خون مطهر شهدا فرهنگ انقلاب اسلامی به سراسر دنیا صادر شده است، تصریح کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا حرکتی مقدس برای تجدید میثاق با شهدا، امام شهیدان و مقام عظمای ولایت است.
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان گرمی با تجلیل از صبر و بردباری خانواده شهدا، اظهار کرد: روحیه مقاومت و صبر خانواده‌های شهدا و جانبازان برای همه ما درس بزرگی است و این ایستادگی، ایثار و مقاومت تاکنون سبب عزت و عظمت کشور بوده است و در آینده نیز کشورمان را در برابر توطئه‌های بدخواهان و دشمنان حفظ خواهد ‏کرد.