خبرنگاران خیر و حامی موسسه خیریه ائمه اطهار(ع) اردبیل تجلیل شدند.

به گزارش ندای شمالغرب اردبیل، عزیز طلوعی در مراسم تجلیل از خبرنگاران خیر و حامی موسسه اظهار کرد: اگر در بحث محرومیت و فقر ‌زدایی تنها نگاه به نهاد حمایتی باشد، راهگشا نیست بلکه باید همه آحاد جامعه و مسئولان خود را در رفع این معضل سهیم بدانند.

وی اظهار کرد: فقر تنها مشکل فقیران نیست بلکه مشکل همه جامعه است چرا که فقر موجب آسیب ‌های اجتماعی، ناامنی در جامعه، سرقت و فساد می‌شود که این آسیب ‌ها دامن همه جامعه را می‌گیرد ضمن اینکه خداوند متعال افراد غنی را بواسطه فقرا و نیازمندان مورد امتحان قرار می دهد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل موسسه خیریه ائمه اطهار (ع) گفت: فقر یک چالش اجتماعی است که می‌توان با یک هم ‌افزایی و همت عمومی این چالش را برطرف کرد و نباید به سادگی از کنار فقر بگذریم چون فقر همه مشکلات را برای جامعه ایجاد می‌کند.

طلوعی تاکید کرد: نقش رسانه در ترویج فرهنگ انفاق و نوع دوستی بی‌بدیل است و اگر هر کس سهم خود را در موضوع فقر حل کند، مشکل فقیران حل خواهد شد.

گفتنی است موسسه خیریه ائمه اطهار (ع) بصورت شناسنامه دار در سال ۱۳۸۵ تاسیس و در همان شروع فعالیت، کفالت ۱۴ نفر یتیم را بر عهده گرفته و در حال حاضر تعداد مستمری بگیر ماهانه به ۵۰۰ نفر رسیده است.

 

 

انتهای پیام/