مدیر کل کتابخانه‌های عمومی اردبیل گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی با توجه به استقبال علاقمندان و مردم استان، بخش مکتوب تا ۱۰ تیرماه و بخش اینترنتی تا ۱۵ تیرماه تمدید شد.

پروانه رضاقلی زاده، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی اردبیل گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره کتابخوانی رضوی ۲۸ خرداد سال‌جاری بود که با توجه به استقبال پرشور مردم استان اردبیل تا ۱۵ تیرماه تمدید شد و علاقمندان می‌توانند در این فرصت باقی مانده، جهت دریافت منابع به سایت جشنواره به نشانی www.razavi.iranpl.ir و یا به کتابخانه‌های عمومی سراسر استان اردبیل مراجعه نمایند.

وی از فعالیت غرفه معرفی جشنواره رضوی از ۲۷ خردادماه در مسیر پیاده راه عالی قاپو اردبیل خبر داد و تصریح کرد: نظر به استقبال علاقمندان به ویژه کودکان و نوجوانان این غرفه تا ۷ تیرماه در این مکان دایر خواهد بود و طرح «پویش کتابخوان» نیز در سطح استان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان بیان کرد: جشنواره کتابخوانی رضوی در سه رده سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال در دو بخش انفرادی و خانوادگی در سطح کتابخانه‌های عمومی و دستگاه‌های فرهنگی استان اردبیل در حال اجرا است.

رضاقلی‌زاده با بیان اینکه برگزیدگان جشنواره در دو سطح ملی و شهرستانی مورد تجلیل قرار می‌گیرند، افزود: از ۸۰ نفر برگزیده فردی و ۸ خانواده برگزیده با اهداء لوح تقدیر و تندیس جشنواره و هدیه نقدی به صورت ملی مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی بی‌نظیر برای ترویج فرهنگ رضوی و کتابخوانی است افزود: هرساله منابع مرتبط با سیره یکی از معصومین (ع) به کتاب‌های جشنواره افزوده می‌شود و در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی سه کتاب و هشت قصه از امام جواد (ع)، درختی که بال درآورد و سیره تقوی ویژه امام جواد (ع) با عنوان بخش ویژه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/