نایب رییس اول کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: تا تعیین تکلیف نهایی پایاب سد عمارت، اجازه نخواهم داد قطره ای به محل های دیگری تخصیص یابد.

به گزارش آذرمغان، نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان گرمی که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار برگزار شد گفت: پروژه سد عمارت مراحل پایانی خود را سپری می کند و برای تکمیل و بهره برداری از این سد ۳۰۰میلیارد تومان نیاز است که همه تلاش خود را برای تامین این اعتبار و انتقال آب سد عمارت به زمین های کشاورزی منطقه به کار خواهم بست ولی تا تعیین تکلیف نهایی پایاب آن که شهرستان گرمی حوزه اصلی بهره بردار از این سد است باید ویژه دیده شود.

او با بیان اینکه بر عهدی که با مردم و معامله ای که با خدای خود کرده ام محکم و استوار تا پایان مدت مسئولیتم خواهم ایستاد و در این راستا از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهم کرد.

اسماعیلی مدیران استانی و مسئولان شهرستانی را به تلاش مضاعف برای جبران کمبود ها و عقب ماندگی ها که بخاطر فشارهای اقتصادی و تحریم های ظالمانه دشمن متوجه کشور شده است فرا خواند و گفت: در این راستا با کسی مماشات نمی کنیم و روسای اداراتی که موفق عمل کرده اند فارغ از هر گونه وابستگی مورد حمایت قرار می گیرد و عذر مسئولان کمکار را خواهیم خواست.

وی از تلاش همه مردم و مسئولان بخصوص کادر درمانی، سپاه پاسداران در پیشگیری و کنترل بیماری کرونا قدردانی کرد.

اسماعیلی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مجلس قصد جدال با دولت را ندارد و بنا را بر تعامل و همکاری گذاشته است تا بتوانند باری از مشکلات مردم را بردارند.

نائب رییس اول کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: مردم به مجلس انقلابی امید بسته اند و منتظر تلاش هستند تا نتایج حضور نمایندگان خود را ببینند.

اسماعیلی با اشاره به دیدار خود با نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، افزود: من به معاون رئیس جمهور هم متذکر شدم که مردم تحت فشار هستند و سفره مردم نه تنها کوچک شده بلکه جمع شده است.

نماینده مردم گرمی از تلاش های فرماندار گرمی در جهت رفع مشکلات مردم و نماینده سابق قدردانی کرد و گفت: آقای بهشتی پای کار هستند و روسای ادارات هم نباید به بهانه اینکه از مسئولیت شان معزول خواهند شد کمکاری کنند که ظلمی نابخشودنی است.

او با اشاره به ملاقات مردمی ۱۰ ساعته و فشرده خود و استماع مشکلات و درخواست های مردم بیان کرد: مردم حال شان خوب نیست.

انتهای پیام/