خطیب جمعه گرمی گفت: بنده حامی و طرفدار هیچ یک از کاندیداهای مجلس نیستم.

حجت الاسلام والمسلمین یدالله صفری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گرمی با اشاره به اعلام نتایج صلاحیت کاندیداهای مجلس شورای اسلامی گفت: گرچه انتظار این بود که هیئت نظارت کمی بازتر عمل می‌کرد؛ ولی هرچه هیئت محترم نظارت استانی یا مرکزی صلاح بدانند برای ما محترم است و حقایق برای ما مکتوم است و اظهار نظر بدون پشتوانه منطقی خواهد بود.
وی افزود: بنده حامی و طرفدار هیچ یک از کاندیداهای مجلس نیستم و حق هم ندارم طرفدار کسی باشم ولی با اکثر نامزدهای شهرمان رفاقت دارم.
خطیب جمعه گرمی گفت: حادثه سقوط هواپیما مسافری و خطای انسانی در این زمینه اندوه ما را در این چند روز گذشته چند برابر کرد و به خانواده این عزیزان تسلیت عرض می‌کنیم.

خطیب جمعه گرمی افزود: نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که عده ای از مزدوران یا غفلت زدگان که در ترور سردار سلیمانی در حالی که همه ملت ایران داغدار بودند، سکوت مرکبار گرفته بودند، برای سقوط هواپیما اظهار همدردی کردند که دردشان کشته شدن هموطنان نبود بلکه خباثتشان برای تضعیف سپاه بود. این درحالی است که سپاه کسانی هستند که جانشان را دادند بر این انسانها نمک بحرام امنیت تامین کردند، می خواستند آنها را خراب کنند ولی مردم بیدار بود نتوانستند. سفیر انگلیس خبیث نیز در میان اینها آتش بیار معرکه شده بود.
امام جمعه گرمی گفت: مسئولین امنیتی باید باید تکلیف اینها را تعیین کند که اینها بالاخره اعتراض دارند یا پیاده نظام دشمنند و اگر اعتراض دارند باید اعتراضشان را در چهارچوب قانون اعلام کنند و اگر پیاده نظام دشمن هستن باید با آنها برخورد بشود.
وی افزود: اگر سردار قاسم سلیمانی ایرانی است که تمام عمرش را برای ملت ایران فدا کرد و با شهادتش انقلاب دیگر به وجود آورد و خونش آمریکا را بشتر رسوا نمود و شهادتش بیش از حیاتش آمریکا را به خطر انداخت، این فتنه گران چگونه می‌توانند بگویند ما ایرانی هستیم و وطنمان را دوست داریم. اگر سردار سلیمانی ایرانی و دوستار ایران است اینها کی هستند که جز نفرت و تباهی برای ایران ندارند.
حجه الاسلام صفری با اشاره به سیل سیستان و بلوچستان، مردم را جهت مساعدت به سیل زدگان دعوت کرد.