فرمانده جبهه مقاومت با بیان اینکه عملکرد قوه قضائیه در حفاظت از دل ها و قلب های مردم است گفت: انفجار پهپاد جاسوسی آمریکا،در واقع التیام بخش انفجار پرواز 655 در 12 تیر سال 67 توسط ناو آمریکایی در داخل مرزهای کشو بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ندای شمالغرب اردبیل، سردار رحیم نوعی در یادواره شهدای قوه قضاییه با بیان اینکه هفته قوه قضائیه مزین به یکی از زیباترین تابلوهای عزت و شرف یعنی شهادت است، گفت: این دستگاه در مسیر شهید و شهادت و اعتلای ارزش های اسلامی حرکت می کند.

فرمانده جبهه مقاومت به تشریح اهمیت قوه قضائیه در نظام جمهوری اسلامی ایران پرداخت و گفت: قوه قضاییه به لحاظ حفظ اعتماد ملی و مردمی بودن دارای اهمیت ویژه ای در نظام جمهوری اسلامی است.
وی افزود: توجه مردم به قضاوت بر مبنای تجذیه و تحلیل عملکرد قوه قضاییه است که خود رکن رکین نظام است.

نوعی اقدم با بیان اینکه عملکرد قوه قضاییه کمتر از عملکرد نیروهای مسلح در حفظ خاکریزهای نظام نیست، گفت: مجاهدت های اعضای قوه قضاییه در حفاظت از خاکریزهای نظام مهمتر از نیروهای نظامی است چراکه عملکرد نیروهای نظامی محدود به جغرافیا است ولی عملکرد قوه قضائیه در حفاظت از دل ها و قلب های مردم است و این در واقع دل و قلب است که نظام را پا برجا نگه می دارد.

وی انتصاب حجت السلام رییسی به ریاست قوه قضاییه را تزریق امید در جامعه عنوان کرد وگفت: شواهد نشان می دهد که آحاد مردم از صنوف مختلف به رفتار های ادبی قوه قضاییه نمره خوب می دهند.

وی به عملکرد عتباتی نماینده قوه قضاییه در استان اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: ادبیات رییس دادگستری استان اردبیل نیز سرشار از روحیه مردم داری و مهر و محبت است که شایسته است همه قسمت ها دادگستری استان اردبیل از این روحیه عالی سرشار شوند.

آمریکا روز به روز مستعصل می شود

فرمانده جبهه مقاومت در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین علت دشمنی های آمریکا با ایران اسلامی و حقوق بشر آمریکایی پرداخت و گفت: خدا خواست تا با ساقط شدن پهپاد جاسوسی آمریکا در مرزهای آبی کشور، توطئه جدید امریکاییها در نطفه خفه شده و استیصال آنها را بیش از پیش در نزد جهانیان نمایان شد.

وی گفت: مشکل آمریکا با ایران اسلامی زمانی آغاز شد که امام خمینی(ره) بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفتند؛ نه به شرق وابسته ایم و نه از غرب پیروی می کنیم واین یعنی استقلال که به اذعان همه کارشناسان و تئوریسین های جهان حکایت از ظهور و بروز قدرت سوم جهانی است و آمریکا هم به همین علت با انقلاب اسلامی دشمن شد چراکه منافع خود در جهان را با ظهور قدرت سوم که مستقل بود و به هیچ جای وابسته نبود در خطر می دید.

وی به شعارهای برخی از متزلزل های داخلی نیز اشاره کرد و گفت: انهایی که با وزش هر بادی به سمت آمریکا می روند و حرف از سازش می زنند، در واقع جریان آمریکایی شدن است که توسط خود آمریکایها و توسط عمال داخلی خود رقم زده می شود.

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه سخنان خود به نحوه برخوردهای امریکا با انقلاب اسلامی در ۴۰ سال گذشته اشاره کرد و گفت: امریکا پس از پیروزی انقلاب اسلامی با راه اندازی گروهک های مختلف همراه با هدایت جریان ترور در کشور، خواست به انقلاب ما ضربه بزند که با عنایت خداوند متعال نتوانست کاری از پیش جلو ببرد.

وی با بیان اینکه آمریکا ۸ سال جنگ را به کشور نوپای جمهوری اسلامی تحمیل کرد،گفت: در کنار این جنگ فرسایشی، آمریکایی ها انواع فشار، تهدید و تحریم را به ملت ایران تحمیل کردند تا مقاومت ملت ایران را در هم بشکنند ولی نتوانستند قدمی فراتر بگذارند.

وی ایثار و فداکاری ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره)را تجلی اراده خداوند متعال در مقابله با استکبار جهانی عنوان کرد و گفت: به لطف خداوند متعال در طول ۸ سال دفاع مقدس، حتی یک وجب از خاک ایران نیز به دشمن داده نشد که این خود حکایت از قدرت و توان با انقلاب اسلامی دارد.

نوعی اقدم به توطئه بعدی آمریکایی ها در مهار انقلاب اسلامی ایران در جهان اشاره کرد وگفت: آمریکا با راه اندازی القاعده و طالبان خواست به هدف شوم خود برسد ولی در بکارگیری این گروهک ها نیز دچار اشتباه شد و با تجذیه شدن آنها توسط خود آمریکایی ها، عوامل این گروه ها در داخل ایران اسلامی نیز با رشادت های جوانان همین مرز و بوم نابود شدند.

وی در ادامه سخنان خود به جریان داعش نیز اشاره کرد و گفت: آمریکایی ها در راه اندازی گروه تروریستی جدید خود از تمام هنرشان استفاده کردند به طوریکه با دادن پرچم و شعار اسلامی به انها وعده خلاقت به جهان اسلام را هم به آنها دادند و از آنها در قبال الطاف خود مسئولیت نیز خواستند

فرمانده جبهه مقامت به اسرای داعشی در سوریه اشاره کرد و گفت: وجود ۲۰ هزار نیروی جذب شده در داعش حکایت از در هم آمیخته شدن تار و پو داعش با آمریکا و اسرائیل دارد.

وی با بیان اینکه تنها یاده هزار فرانسوی در داعش وجود دارد گفت: هزار و پانصد زن نیز عضو داعش هستند.

نوعی اقدم به جریان نفوذ داعش در عراق و سوریه نیز اشاره کرد و گفت: داعش با ارسال عناصر تکفیری خود به داخل عراق و سوریه و تطمیع عناصر خود فروخته که به قیام داخلی موسوم است و فشار از بیرون توانست جامعه بزرگی را به تصرف خود درآورده و به جغرافیای قابل توجهی نیز در منطقه دست پیدا کند که به فضل الهی و درایت رهبر انقلاب و جان فشانی های قهرمانان جبهه مقاومت این آرزوی دشمن نیز به خاک سپرده شد.

اطاعت از ولایت فقیه را رمز موفقیت جبهه مقاومت

فرمانده دوران دفاع مقدس اطاعت از ولایت فقیه را رمز موفقیت جبهه مقاومت در عراق و سوریه عنوان کرد و گفت: اگر آن زمان علی اف نیز در ماجرای قره باغ تبعیت می کرد، همان ایام قره باغ نیز آزاد شده بود.

وی با بیان اینکه در میدان جنگ اراده ها تعین کننده است نه آهن پاره ها، به نابودی دشمن از بن تا دندان مسلح در دو جنگ دفاع مقدس و جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: در هر دو رویارویی، دشمنان اسلام تنها با اراده های پولادین رزمندگان اسلام به خاک ذلت افتادند.

نوعی اقدم به استراتژی آمریکا در نبرد تن به تن اشاره کرد و گفت: آمریکایی ها تا زمانیکه اطلاعات کافی در مورد طرف مقابلشان به دست نیاورند وارد جنگ نمی شوند گفت: دشمن تا کنون نتوانسته به استعداد واقعی نیروهای اسلام در منطقه بلکه در جهان پی ببرد به همین دلیل در مواجه مستقیم با ایران اسلامی واهمه دارد.

این کارشناس مسایل نظامی به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد تهدیدات آمریکایی ها اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب بارها در برابر تهدیدات آمریکایی ها اعلام داشتند، کوچکترین اشتباه آنها در برابر ایران ،برابر با جبهه ای به گستردگی جهان خواهد بودکه این حکایت از نفوذ و قدرت ایران در جهان دارد.

وی به وضعیت اسفناک این روزهای آمریکا نیز اشاره کرد و گفت: آمریکای ها به حدی از تنزل روحیه رسیدند که مخفیانه در پایگاه های رسمی خود در کشورهای نمطقه رفت و آمد می کنند.

نوعی اقدم خروج امریکا از برجام، تشدید تحریم ها و قرار دادن نیروی نظامی یک کشو در لیست ترویست ها را نشانه استیصال و سردرگمی آمریکا دانست و گفت: آمریکا به هر کاری دست می زند تا شکست های خود در یمن، سوریه، ونزویلا را توجیه کند نمی تواند کاری از پیش به جلو ببرد.

وی اعلام خبر منتظر زنگ ایرانی ها هستم و ارسال فرستاده برای میانجیگری را از دیگر نشانه های استیصال ترامپ برابر انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: ماجرای ساقط شدن پهپاد جاسوسی آمریکا در مرزهای آبی نیز آنها را بیشتر سردرگم کرده است.

وی به توان و برد موشک های اس ۴۰۰ روسها نیز اشاره کرد و گفت: فناوری روز دنیا، توانایی ردگیری و انهدام هواپیما و پهپاد آن هم در ارتفاع ۵۰هزار پایی را ندارد و این انهدام زمانی صورت گرفت که پهپاد آمریکایی از پیشرفته ترین تکنولوژی روز جهان سود می برد و اعلام کرده بودند قابل رد گیری نیست.

وی به جزئیات جدیدتوطئه آمریکا اشاره کرد و گفت: امریکا قصد داشت در یک ساعت خاص ۴ نقطه از ایران را مورد هدف قرار دهد و برنامه ریزی ها به حدی قوی بود که تلفات انسانی نیز تخمین زده شده بود ولی با عنایت خداند متعال، چنان ضربه ای به پیکر استکبار وارد شد که بلافاصله پس چند ثانیه از انهدام این پهپاد دستور لغو ماموریت صادر شد.

فرمانده جبهه مقاومت با بیان اینکه امروز حتی خبر عملیات حزب الله در اسرائیل غاصب و یا تحرکات نیروهای جبهه مقاومت در منطقه لرزه بر اندام نیروهای آمریکایی می اندازد، خاطرنشان کرد: استراتژی آمریکا بر ماندن به هر قیمت بنا نهاده شده به همین دلیل آنها حتی از یک خبر مرگ آور نیز به شدت هراسان می شوند.

وی از جوانان خواست تا با تمرین درس دشمن شناسی، عزت آفرینی را تمرین کنند تا بتواند با گام نهادن در راه شهدا در آینده کشور نقش آفرینی کنند، چراکه رزمندگان اسلام با روحیه برگرفته از مکتب عاشورا به مبارزه با استکبار پرداختند و توانستند عزت، اقتدار و امنیت را برای کشور در جهان به ارمغان بیاورند.

نوعی اقدم با بیان اینکه انهدام پهپاد فوق پیشرفته آمریکایی در خاک ایران التیام بخش انفجار ایرباس ایران به دست آمریکایی ها بود، گفت: این عملیات درست در همان نطقه ای انجام گرفت که آمریکایی ها هواپیمای ما را در ۱۲ تیر ۶۷ مورد اثابت قرا دادند و موجب شهادت ۳۰۰ نفر از هم میهنانمان شدند

وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه حقوق بشر امریکایی در دریا، زمین و آسمان در حال رصد است از جوانان کشو خواست با افزایش بصیرت خود، حافظ قدرت و داشته هایمان بوده و در همه حال از قدرت و اقتدار ایران اسلامی پاسدار کنند.

انتهای پیام/