ثبت نام مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، ویژه برادران وخواهران رده سنی بالای 18 سال دررشته های حفظ، قرائت، ترتیل، اذان، دعاخوانی، هم خوانی،هم سرایی و تفسیر عمومی قرآن کریم می باشد.

به گزارش آذرمغان، حجت الاسلام جواد میرزایی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مغان با اعلام این خبر گفت: ثبت نام مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، ویژه برادران وخواهران رده سنی بالای ۱۸ سال دررشته های حفظ، قرائت، ترتیل، اذان، دعاخوانی، هم خوانی،هم سرایی و تفسیر عمومی قرآن کریم می باشد.

وی افزود: مهلت ثبت نام این دوره از مسابقات تا ۱۶ خردادماه ٩٩ بوده و زمان برگزاری مسابقات نیز با توجه به وضعیت به وجود آمده در بخش بهداشت و سلامت اجتماعی متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مغان بیان کرد: ثبت نام این دوره از مسابقات صرفا اینترنتی بوده و علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام به پایگاه اینترنتی http://my.oghaf.ir مراجعه نموده و در صورت نیاز با شماره تلفن ۳۲۶۴۲۴۳۴ تماس بگیرند.

میرزایی تاکید کرد: علاقه مندان جهت شرکت در مسابقات حتما باید در سایت فوق با به همراه داشتن فایل اسکن شده کارت ملی- شناسنامه و یک قطعه عکس پرسنلی ثبت نام نمایند.

انتهای پیام/