حجت‌الاسلام والمسلمین یدالله صفری گفت: آشوبگران مردم ایران نیستند؛ بلکه پیاده نظام دشمنان خارجی این ملت هستند که به نیابت آنها امنیت مردم ایران سلب می‌کنند و تخریب اموال عمومی و تحریم اقتصادی دشمنان ملت ایران را تکمیل می کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر یدالله صفری، امام جمعه گرمی در راهپیمایی امنیت و اقتدار که با حضور پرشور مردم با بصیرت این شهرستان برگزار شد؛ اظهار کرد: وزیر امورخارجه آمریکا آشوبگران را مردم ایران معرفی می کند و آشکارا از جنایت آنها حمایت می کند؛ این در حالی است که اسکتبار جهانی نیک می داند مردم ایران آن ۲۰۰ هزار شهیدی است که جانشان تقدیم دین و کشورشان کردند و همه آنها توسط عوامل اسکتبار جهانی به شهادت رسیده اند.
وی با بیان اینکه مردم ایران شهدای ترور هستند که با حمایت آمریکا توسط تروریست‌ها به شهادت رسیده اند؛ خاطرنشان کرد: بیمارانی که نیازمند دارو هستند ولی این داروها توسط آمریکا تحریم شده‌اند و هزاران جانبازی هستند که توسط آنها نقص عضو شده اند نیز مردم ایران هستند.
حجت‌الاسلام صفری ادامه داد: آشوبگران مردم ایران نیستند؛ بلکه پیاده نظام دشمنان خارجی این ملت هستند که به نیابت آنها امنیت مردم ایران سلب می‌کنند و تخریب اموال عمومی و تحریم اقتصادی دشمنان ملت ایران را تکمیل می کنند.