کاندیدای انتخابات مجلس یازدهم از گرمی مغان گفت: آبادی موطن مادی و خاک پدری تنها آرزوی قلبی من است و برای تحقق آن از هیچ تلاشی دریغ نمی کنم.

کاندیدای انتخابات مجلس یازدهم از گرمی مغان گفت: آبادی موطن مادی و خاک پدری تنها آرزوی قلبی من است و برای تحقق آن از هیچ تلاشی دریغ نمی کنم.

ولی اسماعیلی اظهار کرد: سنگینی بار نمایندگی مجلس آن هم وکالت مردم دوست داشتنی، مهربان و ولایت مدار گرمی، انگوت و موران کاری بس دشوار است اما برای دست یابی این مردم به شهری توسعه یافته، سنگینی این مسئولیت خطیر را با افتخار می پذیرم.

وی با بیان اینکه گرمی مغان در جایگاه واقعی خود قرار ندارد، افزود: گرمی بعنوان پدر مغان جزو قدیمی ترین شهرهای استان است اما شهرهایی که زمانی بخش و روستای این کهن شهر بودند، اکنون شرایط بهتری دارند و این برای من زجرآور است.

نماینده دور هشتم گرمی مغان در مجلس تصریح کرد: متاسفانه تاکنون از سوی مقامات کشوری و مخصوصا استانی آنطور که باید و شاید به این شهرستان و بخش های تابعه توجهی نشده و شاخص های توسعه نسبت به شهرهای هم تراز خود پایین تر است، اما قطعا در مقابل هرگونه تبعیض ایستاده و حق مردم مظلوم و قهرمان پرور گرمی مغان را می ستانم.

وی بر ضرورت اتحاد بین همه مردم برای ترویج بحث مطالبه گری تاکید کرد و گفت: ما باید حقوق خود را بطور کامل از استان بخواهیم و نباید فرزندان این دیار بخاطر نبود اشتغال یا امکانات رفاهی درمانی سرافکنده شده و به سایر شهرها مهاجرت کنند.

اسماعیلی ریشه اصلی مشکلات را بیکاری دانست و افزود: من برنامه های بسیاری برای بحث اشتغال دارم و در صورت کسب اعتماد مردم به آینده شهرستان امیدوارم و قطعا فضایی ایجاد خواهم کرد که جوانان گرمی دیگر بدنبال کار نباشند و دغدغه آن ها کار بهتر باشد تا بیکاری.

وی در پایان بیان کرد: لازمه هر کاری اتحاد و همدلی است که خوشبختانه انتخابات پیش رو این فضا را فراهم آورده و اگر مسئولین، رسانه ها و مردم همراه با هم برای توسعه این شهرستان تلاش کنند، قطعا در آینده ای نه چندان دور شاهد شهرستانی با قابلیت های فراوان گردشگری، صنایع تکمیلی و تبدیلی، درمانی و غیره خواهیم بود.

  • منبع خبر : آزادلو